Jak kupować

 

W relacjach z przyszłymi klientami ustalamy szczegółowe wymagania techniczne, warunki dostaw, negocjujemy upusty drogą telefoniczną, korespondencji pocztą elektroniczną lub odwiedzając klientów w ich siedzibach – miejscach dostaw lub montażu.

A oto etapy satysfakcjonującej współpracy.

 

1. Zapytanie ofertowe i oferta

 

Po otrzymaniu zapytania telefonicznego, pocztą elektroniczną na adres zapytania@kurtyny-nagrzewnice.pl lub faksem przedstawiamy ofertę handlowo-techniczną – zwykle wariantową – umożliwiającą klientowi wybór optymalnego rozwiązania.
Obok oferty cenowej przesyłamy również karty katalogowe, DTR, atesty proponowanych urządzeń.

 

2. Zamówienie 

 

Za pośrednictwem:

Zamówienie powinno każdorazowo zawierać:

  • przedmiot zamówienia,
  • ustalone ceny sprzedaży,
  • dokładne dane do faktury,
  • dokładny adres dostawy i dane osoby upoważnionej do odbioru towaru,
  • numer naszej oferty jeśli zamówienie zostało sporządzone na jej podstawie.

 

3. Potwierdzenie zamówienia

 

Na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej lub numer faksu przesyłamy każdorazowo potwierdzenie zamówienia z wyszczególnieniem cen sprzedaży, łącznej kwoty do zapłaty, ustalonymi warunkami płatności i dostawy zamówionego towaru.

 

4. Realizacja zamówienia

 

Po upływie deklarowanego czasu realizacji zamówienia towar – po spełnieniu warunków płatności – wysyłany jest na wskazany adres firmą kurierską.
Jeśli zamówiono urządzenia bez montażu – przesyłka zawiera kartę gwarancyjną oraz instrukcję montażu i obsługi (o ile nie ustalono innego sposobu ich dostarczenia).

Na podany w zamówieniu adres osobną przesyłką pocztową wysyłana jest faktura VAT oraz – o ile wcześniej ustalono – dodatkowe dokumenty, takie jak atesty, deklaracje zgodności itp. 

Zapoznaj się z firmowym REGULAMINEM FAKTUROWANIA (pdf) Kurtyny-nagrzewnice.pl

Zobacz oryginalny WZORZEC FAKTURY firmy Kurtyny-nagrzewnice.pl.

Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionych urządzeń, pod warunkiem zachowania opakowania fabrycznego, w ciągu 10 dni od jego otrzymania. Zwrot należności nastąpi wówczas w ciągu 3 dni od otrzymania zwróconych urządzeń.

 

5. Obsługa po sprzedaży

 

W całym okresie eksploatacji zakupionych u nas urządzeń pozostajemy do Państwa dyspozycji w przypadku wątpliwości w użytkowaniu, montażu, konserwacji oraz w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub usterek.
Ewentualne zgłoszenia reklamacyjne zaleca się przesyłać pocztą elektroniczną lub faksem, z podaniem opisu powstałych problemów, daty zakupu i numeru faktury.
Procedura reklamacyjna jest realizowana w zależności od rodzaju urządzenia i uwarunkowań technicznych – w siedzibie producenta urządzenia po przesłaniu urządzenia – lub na miejscu montażu i eksploatacji.